Great Wall Motor обяви стратегията си за атака на Европа, пуска 7 нови модела

След прегрупиране, GWM обяви стратегията си „Всички сценарии, всички типове задвижване“, на която ще разчита, за да се утвърди на европейския пазар

Пламен Георгиев,
Geat Wall GWM

CarMarket.bg

Н есигурността на европейските пазарни условия през изминалите няколко години подтикнаха GWM да преоцени регионалната си структура и подхода към по-нататъшна експанзия, като същевременно поддържа съществуващите операции по продажби и обслужване на клиенти чрез своите дистрибутори в Германия, Великобритания, Швеция, България и други европейски пазари.

Този период на преоценка свърши. GWM обяви дългосрочния си ангажимент за значителни и постоянни инвестиции в региона на Европа. Целта е постепенно GWM да се превърне в утвърдена марка на всички основни европейски пазари, прилагайки последователно наученото от първата фаза. Бъдещото продуктово портфолио на GWM за Европа следва философията „Всички сценарии, всички типове задвижване“

В основата на обновения стратегически подход на GWM за Европа стои ново, значително по-широко продуктово и технологично портфолио. В първата вълна, започваща от средата на 2026 г., ще бъдат представени общо поне 7 нови модела и техни версии, насочени към завоюване на масовия европейски пазар.

В този контекст продуктовата линия GWM Haval ще разшири присъствието си на целия европейския пазар. Затвърждавайки своето 35-годишно наследство като водещ китайски производител на SUV и 4x4 технологии, повечето от новите модели ще бъдат SUV автомобили в различни размери и категории, покриващи широк спектър от сценарии на употреба – от градско придвижване и семейни пътувания до офроуд приключения. В зависимост от сегмента и целевата група, автомобилите ще бъдат оборудвани с 2WD или с усъвършенстваната система за хибридно интелигентно задвижване на всички колела GWM Hi4.

Освен това GWM ще представи изцяло ново семейство компактни градски пътнически автомобили с различни каросерии под продуктовата линия GWM ORA.

За да успее на разнообразния и конкурентен европейски автомобилен пазар, новото продуктово портфолио на GWM ще предлага на клиентите богат избор от задвижвания – от достъпни бензинови и икономични хибриди (HEV), през плъг-ин хибриди с голям пробег, до изцяло електрически модели.

Представянето на новите модели ще даде начало и на ускорена експанзия на GWM на множество нови европейски пазари. Докато съществуващите партньорства с дистрибутори остават напълно активни, новите пазарни навлизания ще следват двупосочна стратегия:

• На основните пазари с голям обем, като Испания и Италия, GWM ще открие собствени национални търговски компании, които ще бъдат първите продажбени дъщерни дружества на компанията в Европа.

• На по-малките пазари GWM ще продължи да следва модела на сътрудничество с независими вносители, които ще изграждат присъствието на марката и ще отговарят за всички аспекти, свързани с продажби и сервиз.

Във всички пазари, в съответствие с подхода на GWM от навлизането ѝ в Европа през 2022 г., компанията продължава да разчита на независими дилъри и дилърски групи с дългогодишен опит за продажба и обслужване на автомобилите си.

Geat Wall GWM H9 китайски автомобили стратегия